03 April, 2011

USIA BUKAN PENGHALANG





tajuk post macam gempak jeee..padahal tah pape je..cume nak cakap yang saya baru sedar umur saya da 23 tahun..sebelum ni memang saya sebut umur saya 23..saya tak penah sorok umur..walau pon memang saya tak nampak cam 23 tahun ponn...nampak cam makcik-makcik je..hahhaha..




tetibe hari ni, saya terdengar seseorang menyebut, "da 21 da umur saya..sekejap je mase berlalu"..tetiba saya macam tersedar dari kena pukau..owwhh kalo adik yang 1st year tu umur 21 tahun, mestilah saya tak sebaya dengan dye kan..owwwhhhh baru tersedar dari mimpi...ooowwwhhhhh,,,,,,




selame ni rase macam sebaya je ngan dorg..tapi rupenye saya lebih tua dari mereka..oowwwwwhhh...kenape tetibe saya tersedar yang diri sudah tua..hahhahhaha..alaaaaaaaaaaaaaaa....baru 23 tahun je pon..rilek-rilek sudah..hahhahahahha...




tu je la yang nak disampaikan..hahhahhhaaha..baru tersedar umur da 23 tahun..tapi umur tu kan hanya pada angka..so there is nothing for me..hahhahaahha..




teruskan je kehidupan macam biasa..cuma satu nak ingatkan kat diri sendiri, semakin bertambah umur, semakin dekat kita dengan kematian..mati itu pasti..






sekian...





(NHAM)




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...