24 April, 2011

TAK JUMPA TAJUK YANG SESUAI



AMARAN KERAS!!!!
POST KALI INI ADELAH JIWANG DAN BANYAK UNSUR-UNSUR MENGADE-NGADE..
KALO ANDA TAK TAHAN ATAU MUDAH MUNTAH,
SILA JANGAN BACA..
SEBARANG KEJADIAN YANG TAK DI INGINI BERLAKU,
ADELAH DI ATAS TANGGUNGJAWAB SENDIRI...







post ni khas untuk awak...
tak tau la nape..
kalo nak post untuk awak, mesti nak guna sebelah kanan...
kira halal je la ye....
sekarang ni da makin susah nak berhubung dengan awak..
saya faham, awak ade attachment..
dan awak masuk keje tak menentu..
lagi-lagi kalo ade emergency kes...
saya faham sume tu..
mase kite pon tak same..
awak siang saya malam..
awak baru celik mate, saya da nak tutup mate...
susah betol nak comunicate sekarang ni..
sekarang ni saya memang sangat bz dengan exam...
(bz la sangat..sempat je update blog)
awak pon sangat la bz dengan keje-keje awak..
haiiiisssshhhhhh....
bile nak stoly moly ni...
saya rase awak je kot yang sanggup nak dengar...
almaklumlah, saya ni kuat membebel...
saya tetibe terperasan sesuatu...
awak memang jarang bercakap bile dengan saya...
sebab saya je asyik cakap kot...
awak akan angguk dan kate "iyeee", "laaaa cam ne pulak camtu"..
awak, balik la bercuti.....
saya tau tiket nak balik tu bukan singgit or du ringgit...
tapi beratus-ratus...
dan saya jugak tau, awak takkan balik semata-mata sebab saya..
(yang ni saya pasti)
menyesal la sebab dulu tak blaja pandai-pandai...
kalo pandai, mesti da amek bio..
pastu masuk matrik...
pastu amek same coz dengan awak..
pastu gi fly sesame....
haaaiiisssshhhhh....
mane bole da nak di undurkan mase kannn..
sebab tu skang jadi cam ni..
saya tau, awak takde mase pon nak bace post ni..
sebab awak sangatlah bz...
yeee saya faham...
saya kan seorang yang memahami..
kalo saya tak faham pon...
awak da pesan...
macam-macam mane pon saya kene faham...
awak kate, awak yang pilih untuk jadi macam ni..
awak sangat enjoy dengan ape yang awak buat skang..
awak kate, ni la cita-cita awak dari dulu...
sekarang baru tercapai...
taniaahhhh....
saya akan tunggu awak balik....
nak jumpa pastu nak cakap tanpa henti ..
pastu nak cakap sampai pengsan..
cakap sampai awak da tak sanggup nak dengar..
sampai telinga awak tercabut..
pastu pasang balik telinga and dengar balik cite saya...
siriusly saya sangat perlukan awak disaat-saat macam ni...
saat saya tak bole nak buat keputusan..
saat saya tak bole nak buat pilihan..
saat saya tak bole nak bezakan yang baik and yang buruk..
saat saya rasa hidup saya da tunggang langgang...
mase waktu-waktu macam ni...
awak laa superhero yang saya tunggu untuk datang...
pastu tolong selesaikan sumee...
ooowwwwhhhhhhhhhh......
ade setahun lagi awak nak dok kat sane...
saya tengah tunggu awak balik ni...
tak kisah la kalo awak balik bawak awek mat salleh baru ke..
saya tak kisah pon....
(tapi sebenanye saya kisah sangat yee...)
(sila jangan berani-berani buat macam tu)
nanti bile awak da habes attachment, jangan pulak tanak balik sini ye...
bekhidmatlah untuk negara tercinta...
sebab khidmat awak diperlukan disini..
haaaiiiisssshhhh....
rasenye da banyak sangatlah saya melalut...
ni sume kesan daripada tak cukup tido..
kerana terlalu "banyak" study...
huhuhuhuhuhuhu....
tu sume tipu...
awak pon tau saya ni jenis cam nee...
kesipulan daripada tulisan yang panjang-panjang ni...
saya cuma nak bagi tau, 
saya merindui awak....
ituu sahaja....













p/s :: moral of the story (bukan story kat atas ni..story lain)
berterus teranglah dalam berbicara..
hahhaha..
jika tidak, diri sendiri yang akan rase serba salah...
padan muke...






(NHAM)





4 comments:

nurnaimah azizan said...

nk jadi org fes komen
sabar
insyaAllah kalau kak huda ada jodoh ngan dia...
insyaAllah akan bersatu...
jangan risau k..
jangan lupa jemput pulok ea...
sabar menanti

hunalis amanim said...

hahhaha...

fadbtb said...

terbaek....:)
nice blog..baru jumpa...

hunalis amanim said...

hahhahaha..
hhaaaiiisshhh camne bole terjumpa ni..
kikikikiki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...