24 April, 2011

BARU JE TAHU...MACAM MANE NI....





haaiiissshhh...tu lah ayat mule yang paling sesuai sekali untuk di tulis ye...saya baru je tau seuatu...ade ke patut saya baru tau yang en FT saya ade blog and official website lagi untuk fan dye...tak patot betol....sebagai peminat NO 1 en FT seharusnya saya tau sume ni....macam mane la saya bole tak tau..


kate peminat NO 1...(tu maksudnya, tak no 1 sangat laaaa....)..blog ni pon terjumpa sebab tersilap tekan kat google...sebenanye nak taip "ADHESIVES" tapi tesilap taip, tertaip "FAIZAL TAHIR"...(jauh bebenor tesilap eja tu..nampak sangat memang sengaja nak taip en FT)..hahhaha...tak kisah laaa...skali, haaaaaaaaaaaaaaaaa, hamek....ternampak link blog ngan link fan page en FT...tekejut gile (tejatuh dari kerusi, pastu terguling sampai terhantuk kat katil..)....sebab tak penah tahu pon sebelom ni..I SWEAR okk tak penah tau...

salah saya ke sebab tak tau....hahahhaha..taaakkkkaaaannnn...salah en FT la tak bg tau saya..(bajet...ingat en FT tu kenal bebenor ngan cik nurulhuda keee???)kikikikikiikiki...


tak kisah la ye...janji saya da tau dan saya dah join pon jadi faan dye yang berdaftar...(fuyyyoooooo...) haaaaaaaaaaa.....peminat-peminat kak CT jangan jelezzzz okkk...
(tapi, untuk pengetahuan umum, saya pon penah berdaftar sebagai peminat kak CT...addddooiiii....ni adelah sesi mengantoikan diri sendiri..)...kire halal je la ye...


orang kate kalo jadi fan club ni best..tapi saya rase biase-biase je...tak de effect pon...hahhahaha....






ni link en FT punye fan page

yang ni pulak link en FT punye blog

yang ni kak CT punye fan page (ehhhh..terletak pulak....tak sengaje...)














p/s :: sepatutnya exam dibuat setiap hari.
bia takde gab langsung...
supaya studen maacam nurulhuda ni,
takde mase nak melaghaa kan diri sendiri..
baru rase macam tak cukup mase nak study..
kikikikkiki..
tp kalo ade gab pon okkk...








(NHAM)





4 comments:

Anonymous said...

xde gab??? hahahhahaha

hunalis amanim said...

nape???
xpaham ke...
hahhahahah

budak taip said...

gap laaa~

hunalis amanim said...

alaaaaaaa..kire bole laa...
asalkan faham kan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...