18 April, 2011

PEKSA DA SETAT YEOP...



untuk pengetahuan kome-kome yang membace blog teman ni,(macam le ade yang membace blog teman..tok mengape..teman idok le kisah pon..) hari ni teman da setat peksa....ni peksa kali ke4 selame teman setady kat USM ni...tok tahu le mengape hari ni teman speaking perak...haaaiiiissshhh..



rase cam tak sedap je kalo bukan orang perak cakap perak kan...huhuhuhu...hari ni adelah paper pertama...lepas je jawab paper ni, rase sangat la legaaaaa.....legaa dikepala, legaa ditangan, legaa di otak, legaa di mataa dan lega di semua anggota badan....tak tahu la kenape..




 buku TITAS ku sayang...
(sumbangan oleh cik kasanabilah)



hari ni paper TITAS je...tapi rase sangat stress untuk menjawab..haaaiiisssshhh...rase tak confident langsung nak menjawab..dah la essay..kawan-kawan saya dulu jawab objektif je pon..haaaiiissshh..tu la, mase kengkawan amek TITAS tanak amek skali..gatal sangat nak wat examtion la bagai...sekali tak dapat..padan muke untuk diri sendiri...


saya rase cam tak de la stress sangat pon..tapi bile rumate saya yang cantik kate "nape awk nampak stress? selaloo awak rilek je nak jawab exam..nape nak jawab TITAS awak nampak berserabut..ni TITAS je pon"...haaaiiissshh adekah ketara sangat tahap kestressan saya...huhuhu..bia je laaa....tapi TITAS memang mempengaruhi hidup saya sebelo menjawab exam..hahhahhhahahah....mungkin sebab dye sejarah kot..hahhaha..








TITAS ku sayang...



lupekan TITAS yang telah dijawab..tunggu ja result yang akan kuar nanti..sekaraang ni perlu fokus untuk 5 paper lagi yang sedang tunggu turn untuk dijawab,,,jadi buat cik,encik,tuan,puan,dato' dan datin nota-nota sekalian,sila bawa bertenang ye..saya akan bace anda semua as soon as posible...(offccooozzz la kena bace ASAP kan..sebab takkan lepas jawab exam baru nak bace nota cik nurulhuda)..hhahaaaaiiiiisssshhh..


ni la jadual peksa saya untuk sem ni...orang lain punye jadual punye la cantik, siap ade color-color lagi..saya punye......emmmm, bole la nak buat bace....tak pe..yang panting ape yang nak ditengok tu kite faham kannn...




 

 abaikan ayat yang terakhir.....




semoga saya berjaya menjawab dengan jayanya..yyeeeeaaaa..pastu boleh balik rumahhhh..cutiiiiiiiiiiii..... 
(bia la sebenanye saya ade praktikal ponn)..tak sabar nak habes peksaaaa...tinggalkan USM buat seketika waktu..pergi mencari ketenangan...(eceeeeeeehhhhh...mencari ketenangan konon...)












BUAT SUME ORANG YANG TENGAH EXAM, 
SELAMAT MENJAWAB EXAM...
DO YOUR BEST...








p/s :: buat awak yang jauh,
saya tau awak tengah tak exam..
tapi belaja rerajin yeee..
 weeeee....








(NHAM) 


 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...