14 April, 2011

CERITA YANG SAMA



di waktu-waktu begini, sangatlah sesuai untuk kita buat blog walking...(sesuai la sangat ye cik huda...orang lain dok pulun study, cik huda dok goyang-goyang kaki)...tak kisah lah..sebab bile da penat study, perlulah kite untuk menrilekskan otak kite yang da agak tepu..(tepu la sangat..padahal bace 2-3 patah perkataan,tau-tau da pejam mate...haaaiiissshhh..)...kembali ke cerita blog walking...sume blog yang saya bace, sumenye pon cite pasal mereka balik ke rumah..helllo tak de cite lain ke...(mood jeleeezzzzz tahap 9.98/9)..


sumee pon cite balik rumah jumpa mak, ayah, adik beradik la hape laaa...
untuk pengetahuan umum, saya jeleeezzz okkk... 
sila take note sekali lagi, saya JELEEEZZZZZZ....
offccozzz la saya jelez....





 bayangkan lahhh..




cube bayangkan...diwaktu orang lain duduk di rumah bersuka ria bersama family, saya kene struggle cari nota-nota..susun nota-nota yang bersepah selama satu sem ni..saya kene pergi print nota-nota yang sepatutnya saya print pada hari pertama klaz..


bayangkan lagi, waktu orang lain sedang berseronok bermain bersama haiwan-haiwan perliharaannya, saya kene setlekan sume kerja-kerja yang dah ditangguhkan selama berminggu-minggu..saya kene susun rak buku supaya lebih mudah cari buku, walaupon rak buku tu daa berkali-kali dikemas kondisinya tetap sama..


bayangkan lagi, waktu orang lain tengah seronok buat cup cake dengan kakak dye, (sedap cupcake tu..sebab free), saya tengah memerah otak mencari jawapan terhadap soalan-soalan yang bersepah-sepah untuk dijawab..dan saya pon menyepah-nyepahkan nota tu sebagai tanda saya berusaha mencari jawapan..tapi offfffccccoooozzz la jawapan tu tak dijumpai...hhaaaiiissshhhh..


bayangkan lagiii, waktu orang lain syok-syok makan masakan emak, saya dengan jayanya pergi beratur, bukan beratur pegi beli tiket bus, beratur tunggu turn nak daftar ko-k untuk sem depan...


cube bayangkan, waktu mane saya nak balik...(kesat air mate yang dah sebaldi rumate saya tadah)..nak nangesss....(padahal setiap kali tepon mak ayah, nanges....tu je la modalnye...)....nangesss lagi....








hati terguris setiap kali tengok orang bawak beg besar-besar..









mak.....................(jerit sampai tasik dengar)..adik nak balik.....nak dok umah goyang-goyang kaki...tak payah pegi peksa......maaaaaaaaakkkkkk............


ayah..............(jerit sampai umah en nazru dengar)...adik nak duit banyak-banyak nak pergi shopping, ehhhh, beli buku teks..(orang lain beli buku teks awal sem la cik huda sayang....)...


tak kisah laaa nak kate saya mengade ke, gedik ke, menangess macam budak kecik ke, ape ke, what eveerrr...i don't care...ni laaa perasaaan saya sekarang.....








comel gak kalo menangess...



dan jika saya dapat pulang ke rumah, sume masalah akan setle sepantas kilat...owwwhhh......ayah tolong la beli satu je jet pejuang..pleaaasseeee...i am bagging on you father..(dan-dan father)...

tapi takpe...sila bersabar wahai cik nurulhuda..sedikit waktu lagi pergilah pulang ke rumah..dudok la kat rumah tu sampai jemu yee...kang jangan tak saba-saba nak balik USM sudeh....



baju yang akan  disimpan ke dalam store sedikit mase lagi..








okk lah..sudah banyak yang direpekkan..muka surat buku, dari tadi no 12...sampai skang pon no 12 lagi...bagi menggerakkan muke surat tu, saya perlulah berhenti...kikiki...












NAK BALIK RUMAH.............











 




p/s :: lagu karma en FT tu best la....
1st time rumate saya minat lagu en FT..
ade pekembangan ni..









(NHAM)



 

1 comment:

Anonymous said...

bermain2 dengan haiwan peliharaan???? mcm tujukan kepada saya jer...... ni yg nak balik umah lagi ni....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...