04 April, 2011

ABPBH 2011 (POST KHAS UNTUK en FT)








PENGUNGUMAN PENTING!!!
WAJIB DIBACA OLEH SUME ORANG...
















FAIZAL TAHIR MENANG ANUGERAH PENYANYI LELAKI POPULAR...




yeeaaayyy..haruslah gembira..selaku peminat no 1 en FT kat USM ni, saya sangat  berbangga dengan pencapaian beliau..huhuhuhu..saya tanak cite pasal orang laing yang menang..saya cuma nak cite pasal en FT je..hahhaha..











tak kisah la CT buat pesembahan best ke (best ke..okk laa...CT nyanyi lagu wondergirls comel..pastu dye menari-nari pon comel la...), shahizy sam menang anugerah bintang paling popular ke, anuar zain buat pesembahan lagu sedetik lebih ke, zizan menang ke, farah fauzana menang 2 anugerah ke, faizal ismail menang dj popular ke, rabbani artis nasyid popular ke, lisa surihani pelakon filem popular ke, remy ishak menang pelakon tv popular ke, yuna menang artis wanita popular ke, dan lain-lain...saya cuma nak umumkan en FT saya da menang...yeaaayyy
















sekian..









(SAYA LAH PEMINAT FAIZAL TAHIR)




3 comments:

fatin najian said...

hahahaha....kak huda peminat faizal tahir yg comel....(*_^)

Anonymous said...

En FT xmenang anugerah bintang popular... dia hanya menang d hati kak huda jer...

Cik Tora said...

yg penting ct da bessttttt!!!!hahhahahaha....*__*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...