22 January, 2011

TAK BOLE NAK BERFIKIR DENGAN BAIKKK..SEBAB NERVOUS GILEEE



SALAM...




alhamdulillah...tu je la yang dapat nak tulis...terlalu bersyukur dengan kejayaan yang diperoleh setakat ni...emmm...saya memang sememangnya nervous skang ni dan mungkin sampai bile-bile kot...selagi tak habis..huhuhuuhuh...ni sume ade berkaitan dengan pasukan debat fajar harapan..hari tu saya nervous..hari ni pon nervous..



haaaaiiissshhhh......sampai bile la nak nervous ni....owwwhhhhhh......tak sanggup da jantong ni nak berdebar..sikitttt lagi ade harapan kne heart attack...ooowhhhhh





takde ape yang nak dicakapkan lagi selain daripada selamat maju jaya kat korang....insyaaallaah, kalo da rezeki tak kemana...




TERISTIMEWA UNTUK PENDEBAT FAJAR HARAPAN >>


1. TUAN AFIQ AZLI TUAN MUD
2. MUHAMMAD 'AMMAR MOHD AZIZ
3. MUHAMMAD HAZRI ZNIA ABIDIN 
4. NORAZRIZAL ASWAD
 5. HAN WAN YIN



korang da berusaha bersungguh-sungguh..ape pon yang jadi korg da menang kat hati saya,,, (ayat sebijik macam mase fizal tahir masuk AJL....kaaaannn.....what ever..)..



oklah, sebelom saya merepek lebih banyak, saya nak behenti menulis skang ye..byeee






(NHAM)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...