09 January, 2011

BUAT ENCIK FT

SALAM....


post kali ni ditujukan khas untuk encik FT yeee...jadi, orang lan sla jangan jelez...
memandangkan malam ni adelah AJL 25 wajiblah post ini ditujukan untuk en FT...
taniah sebab masok AJL 25 ( 2 lagu kot ) mau saya tak bangga sebagai peminat (peminat dalam diam)...
hahhahahha....(diam la sangatkan..padahal satu hostel tahu saya minat en FT)
saya mendoakan semoga en FT berjaye ye dalam AJL malam ni..
kalo menang malam ni, awal2 lagi saya ngucapkan taniah yeee....
kalo kalah pon tak pe..sebab en FT da meang dalam hati pminat2 en FT..(ayat bajet gile)
ape2 pon sebagai peminat no 1 (ramai orang mengaku camni), saya comferm akan tengok pesembahan en FT..hahhahahah......



 en FT




 en FT





AJL 2008




p/s :: sebenarnye saya terlalu tak saba nak tengok AJL malam ni...
lagi2 en FT (@ name yang saya suke sebut pejal tahir) masuk 
dengan 2buah laguuu...yeeeaaaaaaa....
haappppy.....just wait n see...





(NHAM)




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...