24 January, 2011

JANUARI



SALAM...



tetibe dapat ilham baru,....ilham ni dapat kat blog sorang kawan...dy tulis pasal bulan kelahira dan personaliti orang yang lahir ulan berkenaan..ooowwwhhh...berminat nye nak tau..(padahal dah pernah tau dah..)..tak kisah la ye..so saya nak senaraikan personaliti orang yang lahir bulan januari dan saya nak membuat timbang tara dengan personaliti say...hahhahahah....




bercita-cita tinggi dan serius orangnya

- bercita-cita tinggi tu mungkin la kot...sebab cita-cita utama nak jadi peramugari....ahhhaaaa....tinggi kan...kalo serius tu, kurang pasti..rasenye tak langsung..tapi tak tau la kannn...





suka mendidik dan dididik
- memang saya uke mendidik.mendidik disertai dengan rotan...okk tak...baru nampak garang.hahhahhaah....
saya memang suke dididik..lagi2 cara-cara membuat kek or kelas masak memasak...kire di didik gak kan...




sangat mudah melihat kelemahan orang dan suka mengkritik
- huhuhuhu..yang ni susah nak komen...memang la sebagai manusia yang tak sempurna ni, kite selalu je nampak kelemahan orang lain...kelmahan diri sendiri pulak, oranglain tolong tgokkan...



rajin dan setiap perkara dibuat seperti nampak keuntungannya
- rajinnnnn (fikir jap)...langsung tak rajin yeeee...nak nampak keuntungan lagi lah jauh..huuhuh



suka smart,kemas dan teratur
- huhuhuuhuh...kadang-kadang kemas dan teratur...



bersifat sensitif,berfikiran mendalam
- yang ni memang sangat la tepat..dan memang betol...saya memang seorang yg sangat sensitif...cepat je mengalirkan air mate...takde motif pon kekadang menangess..haaaiiishhh...sensitif sangat tu...berfikiran mendalam sampai mengganggu tidur..hahhahah...suke fikir perkara remeh-temeh....



pandai mengambil hati orang lain
- ni belum pernah lagi saya buat..kalo saya amek hati orang tu, nanti dye camne...kesiannn



pendiam kecuali telah dirangsang
- yang ni agak mushkil sedikit.....




agak pemalu,daya tumpuan yang sangat tinggi
- perkataan "agak" ye disitu..tu maksudnya tak pemalu sangat laaa...daya tumpuan yg sangat tinggi sehinggakan selalu tertidur dalam kelas...macam mane tu??



mudah mendisiplinkan diri sendiri
- berdisiplin yeeee...kikikikiki



badannya sihat tetapi mudah diserang selsema
-sangat lah sihat badan saya yer....memang hari-hari saya akan selsema..tak tahan sejuk n habuk...



bersikap romantik tetapi tidak pandai mempamerkannya pada orang lain
- romantik??emmm bole lakotttt...kalo suke nyanyi lagu en FT tu kire romantik tak...hahhaahah



cukup sayang pada kanak-kanak
- saya memang sayang pada budak2..geram pon ade kekadang..issshh



suka duduk rumah
- yeee..ni tepat sekali...hoobi saya memang dudok di rumah...tengok tv tanpa bergerak walau seinci..kiki



setia pada segala-galanya
- setia....setia la jugak..tapi tak la pada segalanya kot...setia pada cinta???bole....



perlu belajar kemahiran sosial
- okk lepas ni saya amek kelas softskills..saya janji..



sikap cemburu yang sangat tinggi 
- saya meman kuat cemburu..tak kisah siapa dye tu saya akan cemburu...walaupon kucing, saya tetap cemburu..(kes kritikal ni)










ok itu adelah sedikit analisis yang telah di lakukan...huhu...menganalisis diri sendiri..kire bole je la yeee....











(NHAM)





1 comment:

Anonymous said...

giteww.....klu ye pn jgn la bnyk sgt slah eja.....hehehehehee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...