07 January, 2011

6 JANUARI 2011


SALAM..


dedikasi ni khas untuk rumate tersayang..(errkkk, sayang ker?? offcozz kaannn)...


SELAMAT HARI BERSALIN... 


SEMOGA PANJANG UMOR N MURAH REZEKI..

BELAJAR RERAJIN..

KITE KENE BERJIMAT CERMAT YE..(pesanan penaja)

KENE KURANGKAN SHOPPING....


tu je la ucapan hari jadi untuk rumateku sayang...besempena dengan hari jadi dye, saya nak cite pasal sejarah sket ye..once upon a time....huhuhuuh...saya ngan rumate saya ni bukan la rumate sebenanye..mase awal2 masuk USM ni kami berjiran je...sebelah bilik....huhuhu...kami ni bajet ade rumate la kan..skali xde sape pon dtg dok ngan kami....so tiap2 malam rumate saya (mase ni jiran lagi ye) datang tido bilik saya..(takut la tu) huhuhuuhuh...

so setelah dalam 2 minggu kot dye tumpang bilik saya, kitorg jadi la rumate(setelah makcik pejabat offer kitorg dok skali)...hahahaah...sejak hari tu, kitorg pon jadi rumate sampai la skarang ni....huhuuhuh..
sweeeetttt kaaaann( prasaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnn)...

buat cik NIA, nak tak awak rumate ngan saya lagi sidang depan??(bajet gile ayat)....hahahahaha....

anyway happy buzzday yaaaa...
ceria2 selalooo...


CIK NIA (bajet)



CIK HUDA (comel, cantik, anggun), CIK NIA (comot), CIK ZIERA (comel)



CIK ZIERA, CIK HUDA, CIK NIA



semoga kite berkawan sampai bile2 ye....
jangan bajet sangat ye cik ziera dan cik nia...




p/s :: ayat yg bergaris ditengah tu, sumenye tersilap taip dan tak bole delete..
maklum laaaa, laptop da uzur...kepayd delete hilang...
jangan marah.......
sekian..




(NHAM)


2 comments:

annas zainal said...

mane kek besday????

hunalis amanim said...

sowie la annas..
kek da abezzz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...