07 January, 2011

PERTAME

SALAM...


selamat tahun baru 2011..(owwwh sangat la lambat membuat ucapan)...rasenya masih belum terlambatkan nk mengucapkan selamat tahun baru...baru 7 hari okkkk...bias la, tak sempat nak update blog...agak buzy @ buat-buat buzy...bile tulis pasal tahun bar je, sume orang pon nak cite azam baru...haaaiiishhh...kalo bace blog, lagi la, berderet azam athun baru mereka....bile lame-lame bace, macam best la pulak ade azam tahun baru ni..huhuhuuhh..kalo tanye saya ade azam tahun baru ke tak, emmm (amek mase sket nak jawab)...tak de rasenye..

kenape saya tak ade azam baru???saya pon tak tau...yang pasti, saya akan buat azam bukan pada tahun baru, tapi bile teringat..bile teringat nak ade azam, saya pon akan buat azam...tapi biasenye mesti azam tu tak jadi..so saya akan senaraikan azam-azam saya yang memang conferm tak jadi bile berazam ::


PERTAMA :: BERAZAM UNTUK BELAJAR SEHABIS RAJIN

ni la azam yang paling failed skali..sebab tu dye dok no 1 dalam carta...baru je buat azam, tau2 3minit kemudian da tido kat atas katil...camne tu???tak dapek la den nak nolong doooo...lamo2 dn pon dah maleh nak buat azam ni...pokok dek kau la yo cik huda..ekau ingat nak baco buku, ekau baco...kalo ekau lupo, panda2 la ekau nak jawab kek onak donan ayah ekau yoooooo....(tetibe tuka slang)
[MISSION FAILED]


KEDUA :: MESTI START DIET DARI SEKARANG

ini adelah azam wajib setiap minggu....hahhahaha..kenape setiap minggu??sebab setiap hari azam ni akan failed ye...mane taknye, hari isnin tanamkan azam, petang isnin da pegi makan tak tentu hala...haaiishhh..
camne tu....memang takde potensi kot nak kurus....hahhahahhahah
[MISSION FAILED]


KETIGA :: NAK TUKAR CITA-CITA

ii penting untuk mase depan..saya memang sangat nak tukar cita-cita....mule-mule cite-cite saya nak jadi cikgu..tu mase zaman sekolah...bile da sambung blaja, saya nak jadi technologist yang keje dalam bidang industri...bile lelame..rase nak tukap plak....nak jadi PRAMUGARI....bole tak???tak payahorang lain jawab..meh sy jawab sediri..TAK BOLE okkkkkkk.....sebab??? tak yah tanye n sendiri pkir...
[MISSION FAILED]


cukup la saya bagi 3 je...nanti kang bagi banyak2 saya pulak pengsan sebab tak bole terima kenyataan..so itulah sebab saya memang susah nak buat azam tahun baru..


sekian..



(NHAM)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...