24 January, 2011

KEMBALI TENANG


SALAM...




hari ni jantong da kembali tenang...weeehooo...da tak nervous da..yeeeaaayyy...ni adelah post pertame selepas pulang dari kelantan...biasenye orang yang balik dari klantan ni, offfcoozzz akan membeli dan membelah dengan banyaknya....awk tak macam tu ke????emmmm rugi laaaa...sesekali gi kelantan, wajib untuk kite g bershopping dengan jayanya okkkk...


tapi kali ni gi klantan, saya telah mencipta rekod peribadi dengan tidak bershoping secara sirius(dalam kata lain xmembazir....ceeeeehhhh)....siriuss....saya tak percaya langsung dengan rekod baru yang dah pon saya buat...yeeeessssss...nak daftar dalam malaysia books of rekod....macam mane sume ni bole terjadi???


jooom saya perincikan yeee....


1) tempat2 yang kitorang pegi, mostly jual tudung,tudung,tudung n baju....saya skang ni sedang berpuasa daripada membeli tudung..itu adelah fakta kes baru untuk hari ni..


2) apabila kite ke klantan, perkara wajib yg perlu dibeli adelah keropok...kite spesifikasikan keropok tu kepada keropok kering..macam mane la saya nak beli..dekat rumah ade berkilo-kilo keropok kering yang belom digoreng..jadi apelah faedahnye kalo saya beli...ishh ishh....


3) satu lagi benda wajib beli bile gi kelantan adelah budu...tapi saya tak beli poon...sebab kat rumah saya ade satu dozen budu...ayah saya kirim kat kawan dye...budu kat rumah saya mengalahkan rumah orang klantan..



daripada alasan-alasan yang telah diberikan, dah menunjukkan yang saya  tak perlu untuk membli belah secara rakus...so dengan tenangnye saya pusing-pusing 14 round kat wakaf che yeh tu..



tu je lah nak dicerita kan..cerite lain tak bole cite...hhaahahhaa...simpan sebagai kenangan yang tak dapat dilupakan...ok lah...





p/s:: termimpi-mimpi baju golf...(ade tak harapan saya nak jumpa baju tu lagi..)
    :: buat awak, sowie tak tercapai hasrat nak bagi dekat awak....len kali je la yeeee...








(NHAM)







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...