17 January, 2011

NERVOUS


SALAM...



siriuss skang ni perasaan NERVOUS...ooowwwhhhh...mengapekah???owwwhhhh....sila jangan salah anggap ye..bukan nervous pasal hal-hal yang bukan-bukan, tapi sangatlah nervous bagi pihak pasukan DPNC Fajar Harapan...bole je kan nervous bagi pihak...walau pon saya ni bukan la pendebat (oooffcoozzz bukan yee..sebab xde bakat), tapi kenervoussan saya menjangkaui nervous para pendebat.....BOLE????


tapi saya tau capability mereka..saya yakin dengan mereka...semoga kamu sumeee buat yang terbaik yer...huhuhuhuhu..walaupon sume ni memang takde langsung kne mengena ngan saya,(sebab saya hanyalah penyokong), tapi saya memang tidak dapat duduk senang ye..(waaahhhh statment)..


oklah, daripada saya menulis yang lebih merepek,(disebabkan tak dapat mengawal tahap nervous) jadi, sampai sini je lah ye...






WISH ALL OF YOU GOOD LUCK






(NHAM)

2 comments:

budak taip said...

thanx kak huda!!!
doakan kami ok?!!

hunalis amanim said...

baikkk..
doaku sentiase mengiringi korg...
huhuhuhuhuu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...