22 July, 2011

TUTORIAL MEMBUAT HEADER



SALAM, hari ni nak syer dengan sume cara2 saya membuat header kat atas tu..huhuuhuh..walaupon tak canggih mane, tapi kire ok la kan..hahah..header tu digunakan untuk semntara waktu..(bape lame semntara tu, tak pasti la kan....)


saya buat header tu gune power point dengan paint je..sebenarnye, kalo kite nak header yang cantik, bole jer gune photoshop bagai..tapi memandangkan saya ni memang sangat la tak tau gune photoshop bagai tu, jadi saya gune care yang termudah je la..


tu pon sebenanye saya blajar buat kat google..saya google cara-cara buat header..dan saya pom jumpa blog APA DER...so saya telah belajar cara-cara buat header yang paling senag kat dunia...hahahha..kat bawah ni link dye..






anda digalakkan cube la, pada yang baru nak blaja nak buat header..pada yang memang da teror tahap dewa tu, sila la tunjuk ajar pada yang tak terror ni, contohnye adelah saya.....




walaupon saya da syer da pada post sebelom ni,tapi hari ni nak syer lagi..





p / s :: sia-siaku,
mencintaimu,
setia padamu,
percayakanmu,
sebak dadaku,
retak hatiku,
luka jiwaku,
dihiris pilu...






(NHAM)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...