25 July, 2011

DI PETANG YANG INDAH



SALAM....ape lagi yang boleh dibuat pada waktu petang ni..nak tido, skang ni kat office pulak..jadi tahan je la mate...petang0petang ni, saya melayan bakal mahasiswa mahasiswi usm...seronok melayan mereka..teringat mase saya jadi first year,,,saya pon seperti mereka..banyak kemushkilan...tapi mase saya 1st year belom ade group yang macam sekarang..jadinye, persoalan sendiri, sendiri jugak la yang buat jawapan untuk menyedapkan hati sendiri jugak..hahhaha...


tapi sekarang ni, adik-adik yang bakal nak jadi student USM, diorang ade tempat untuk dorang bertanyekan soalan-soalan dan kemushkilan yang dorang hadapi..senang la kan...bukan dorang bole tanye soalan jer, tapi bersembang pon bole..seronok melayan diorang ni..huhuhuhu..semakin banyak dorg tye, semakin tambahkan ilmu pengetahuan saya..semakin bertambh kecintaan saya terhadap USM..huhuhuuh..


so kepada bakal-bakal student USM yang baru, adik-adik boleh la join group yang telah dicipta untuk anda yer...link dye kt bawah ni..


GROUP BAKAL MAHASISWA USM


















(NHAM)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...