21 July, 2011

"SEKALI LAGI" MEMBUAT SAYA MENANGES BERKALI-KALI



SALAM, untuk sume...semalam saya baru jer tengok filem sekali..alahaaiii suuweeettnye la cite tu...sangat-sangat lah menyentuh perasaan saya yang sangat mudah tersentuh ni..kikikiki..mule-mule tengok cam bluurrr je..ingat kan kenape la arman tu jadi macamtu..ingatkan kene sambar petir...lepas da abes tengok alahaii, sedihnye cite tu..


ayah saya sampai tanye, "tengok citer ape dik"....huhuuhuh..macam tengok cite orang mati...hahhahhaa..tapi tu la, saya nak ulang sekali lagi cerita tu sangat best ye..membaut anda nak tengok berkali-kali lg...








watak yang paling saya suke tahap 9.87 adelah watak amy..comel tu tak payah cerita lakan..sume orang pon da tau..keletah dye buat saya ingat dialog-dialog dye...contoh-contoh dialog adelah "kalo ade jodoh kite jumpa lagi", "dye ni mengade je"...huhuhhuuhuuh..kalo ade anugerah pelakon kanak-kanak, saya rase, mia sara patot dapat..huhuuhh..mungkin nanti da besar mia sara boleh jadi macam lisa surihani..







untuk watak shiela dengan arman ni, tak payah ceritakan..dorang ni memang favorite saya..bagi la watak ape pon...sume nye menjaddi  saje...jadi saya memang sangat suke la cite ni, ditambah pula pelakon-pelakonnye sangatlah awesome.....

kepade sesape yang belom tengok tu, sila latengok yeee...tak menyesal okkk..







p / s :: Bila kita bersama, Mesranya berbicara
Hilang getar di dada, Saling terpesona
Namun tak bermakna ku cinta
Bila kita bersua, Kau buat ku selesa
Wajah manis dan ceria, Kita saling teruja
Namun tak bermakna ku cinta

 






(NHAM)
 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...