08 July, 2011

SEGALANYA DISINI MENGGAMIT MEMORY



segalanya disini menggamit memory, klasik nasional...haaaaaaaaaa..macam iklan kan...post hari ni lebih kepada perasaan syahdu laaa....(wooow sentimental bebenor cik huda nyeee)..itu la pasal kan....kenangan ni susah betol nak disingkirkan...dye akan sentiasa ade je dalam ingatan kite...pastu bile kite pergi balik tempat tu mesti akan teringat kat kenangan lame..cam windows media player pulak kkan..da masok cd, ppastu dye play secara automatik...pastu stop pon secara automatik...siap rewind lg tu..pastu high light part yang menyayat hati..owwwhhh..


sebenanye, hari ni saya pegi ke suatu tempat...(jeng jeng jeng)..tempat ni saya pernah pergi la suatu ketika dlu...bukan setakat pergi je..tapi 6 bulan saya praktikal kat sana..so offcozz la banyak gile kenangan dan pengalaman yang saya da lalui..tapi sekarang sume da lain da...offcooss la da lain kan....da 3 tahun saya tinggalkan tempat tu...selaloonya saya pandang dari jauh jer..tapi hari ni, saya pergi ke tempat tu...bila jejak je kaki kat tempat tu..rase macam kembali kezaman mase dulu..haaiisshhh..terbayang, ape yang saya dah pernah buat kat tempat tu..


bayangkan lah, 6 bulan kat tempat tu, setiap pelusok tempat tu, saya ade kenangan...haaiiissshhh..sangatlah teringat kat kawan-kawan yang sesame praktikal mase tu...kalo da ngan tempat pon ade kenangangn, ngan orang-orangnye lagi la banyak kenangan...hahahha...kenangan buat kerja sesame, makan sesame, bergurau senda dan macam2 lagi laaaaa....ade kawan saye tu, siap berpasangan lagi dengan staff kat situ...(confem la staff tu single)..haaaaaaaaaaaa...nak menunjukkan betapa rapatnye kami...




tapi bile da 3 tahun tak berjumpa ni, bile kembali ke tempat tu, rase nak menangis pon ade..(motiff nak nages??)semua orang masih macam selaloo jugak...macm 3 tahun lepas..mesra, ramah, banyak yang nak disembangkan dan masih kenal saya lagi..sangat terharu....ramai yang tanye, kenape tak mintak praktikal kat "sini" lagi....emmm, sebenanye saya tak de jawapan nak bagi...tapi saya jawab jugak, "sekarang ni, bidang saya lebih ke komposit..tu yang praktikal kat situ"..jawapan selamat...

kalo yang pernah ade kisah cinta yang tak kesampaian, lagi laaa sedeih..sekali tau-tau, si dia sudah kawen...taniah laaa yeee...saya tak sedih pon, sebab kite tak penah ade pape pon...declared pon tak penah....(sambil lap air mate)...tapi saya still bole buat macam biase, tu kire ok la tu kan...huhuuhuh..tu la, sape sroh syok sendiri..(gelak guling-guling untuk diri sendiri....)



tu la yang saya kate, kenangan tu memang tak boleh nak di ubah atau di buang..kecuali la da hilang ingatan kaannn....emmm...tu je laaa....






gamba tak kena dengan tema..






p / s :: .................................................
(tak bole nak cakap....)





(NHAM)


 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...