18 July, 2011

DIA



haiiii sume.....lame da tak menaip kat dalam blog ni....haaiiissshh....bukan busy pon...cume tak sempat loooo...huhuuh..sepanjang tak update blog ni, banyaknye perkara yang dah jadi, banyak gosip baru...haiisshhh...nak cite sume, tak larat la pulak kaaannn...takpe, saya cube cite sume dalam post akan datang ye...


first story ni adelah takde kene mengena dengan saya pon...(tapi macam ade je sikit...)...ok, tak kisah la...lame saya cari orang ni..lame sangat tak jumpa...dye pon da tak kerja kat tempat lame...so memang susah la nak jumpa kan..saya selalo berdoa, saya akan dapat jumpa dye pada suatu hari nanti..


nak dijadikan cerita, saya terjumpa dye di suatu tempat..(tempat dirahsiakan)...memang sirius terjumpa ok..buakan buat-buat jumpa...dye ni bukan la sebaya saya..tua banyak laa...dan saya nak story ni pon bukan la kisah percintaan saya dan dye..hahhahhahhah..okkk, berbalik ke kisah dye..dye yang saya kenal adelah seorang lelaki, sudah berkahwin, mempunyai anak seramai 4 orang kot (tak sure la) anak yang tua umur 18tahun....korang bole agak la umor dye brape kan...tapi ni cerita 3 tahun lepas...

tapi sekarang, dye yang saya jumpa, nampak dah semakin berusia sket..tapiyang buat saya terkejut, dye sudah berpisah dengan isteri dye...ape yang membuatkan saya nak tulis entry pasal dye adelah kerana, saya tau mengenai kehidupan dye...buakn saya nak belagak ye, tapi sebenanye isteri dye selalu menelefon saya suatu ketika dahulu..


mane isteri dye dapat no tepon saya???macam ni, sumnye sebab dye save no hp saya dlm hp dye dan menulis name yang sangat unik..kalo saya jadi isteri pon saya sangsi okk..dari situ lah kami selaloo berborak ditelefon..tapi dye tak penah tau..so saya agak tahu la tentang background dye....saya pon tak tau kenape wife dye bercerita kata saya...tapi saya dengar je la kan....tapi dah dekat 2 tahun lebih saya tak berhubung dengan wife dye....


bile dah tau jadi camni, rase nak tepon je wife dye..bukan nak busy body, tapi nak bertanya khabar....dan yang lebih mengejutkan, masa saya terjumpa dye, dye menjemput say ke kenduri kahwin dye..owwhhh..rase nak pengsan..sy dengan dye memang baik..jadi dye tanpa segan silu menjemput saya ke kenduri kahwin dye,,,tapi yang peliknya, dye tanak bagi tahu siapaa orangnya..dye kate saya kenal orang tu..mushkil ni... ni yang rase nak pergi ni..nak tengok sape..(jahat tak)..


sekian..




takde motif letak gamba ni..






p / s :: taktau motif ape tulis cerita ni...
tapi saya doakan, 
semoga dye berbahagia..












(NHAM)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...