30 January, 2012

SHL

SALAM...


alhamdulillah, hari ni 30/01/2012 saya masih dipanjangkan umor...semakin betambah usia saya, tapi tak kurus lagi..lalallalal..di hari lahir saya ni, nak buat ucaptama sket lah..hahhahahha...


saya nak ucapkan jutaan terima kasih dekat emak yang telah melahirkan saya kat dunia ni..mak ayah yang dah besarkan saya sampai besar macam ni..huhuhu...kepada along dn angah yang sudi jadi adik beradik saya..terima kasih untu segalanya kerana tak prnah jemu melayan, membantu, memberi dorongan dan segalanya..love uu alll..u mean everything to me..


buat sume kawan-kawan, terima kasih kerana sudi menjadi kawan, sahabat, teman dan segalanya pada saya.. terima kasih di atas masa, duit, kesabaran dalm melayan mengada-ngada saya....thanks for everything..

rase shahdu pilak bile buat ucaptama macam ni...rase sangat penting orang-orang yang sentiasa ade di sisi saya,,..merekalah dunia saya..


doa saya untuk diri sendiri, semoga panjang umur, murah rezeki..hidup diberkati dan bertemu jodoh yang baik..(malu-malu)..






p / s :: untuk awak yg sentiasa di hati,
saya sayang awk, 
walaupon saya tak banyak masa untuk awak..



(NHAM)



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...