13 January, 2012

HENING MALAM

SALAM.......




SELAMAT TAHUN BARU 2012..



lambat gile wish tahun baru..tapi, selagi bulan januari lagi kire tak lambat sangat la kan..huuhuhu..bila da masuk tahun baru ni, semestinyalah, umor kite pon meningkat ye...oowwwhhhh....


dalam hidup saya ni, pengakhiran tahun 2011 adelah baik dan memuaskan..huhuhu,...da macam laporan report card je..kenape saya kate camtu???saya pon tak sure sangat..tapi tulah yang saya rase..tahun 2012 ni pon da bermula dengan baik..so, diharapkan ia akan teros baik dan cemerlang..

sekarang ni rase sayu jer..tak tau la kenape..senang sangat la nk hujan kat mate....nak kate ade masalah dunia, takde la pulak....kecelaruan identiti kot...hahhaha...abaikan je cerita saya yang kuat menangis..

dah 2 minggu final exam berjalan..dan ramai yang da abes exam dan ramai jugak yang tinggal 1 paper jer lagi...saya rase, sem ni adelah sem yang paling lemau buat saya di minggu exam ni...paper saya 9,17&19... nampak jarak-jarak, tp seksanya la nk tunggu kesampai hari nak exam..bia tak study banyak mane pon..


bile malam-malam camni, mule la rase sayu tak tentu pasal..tah pape tah..baiklah study kan...paaaa diiiaaa laaa nurulhuda ni..rindu mak ayah laaa....emmmm perasaan yang sukar nk diterjemah..


bile da abes exam sem ni, tinggal 1 sem lagi sebelom sy tamatkan degree..InsyaALLAH...semoga segalanya dipermudahkan..rase sayu je bile nak abes blaja ni..tengok, rase sayu lagi..haaaiiissshhh..bukan pe, ade sesuatu yang sy fikir-fikirkn..nanti la, next post sy cerita ape yg sering saya fikir-fikirkan..
















p / s :: saya mungkin nampak biasa..
seperti tiada masalah..
tenang pada wajah,
mampoo bergelak ketawa,
boleh membuat orang ketawa..
tapi hakikatnya,
saya kosong tanpa awk disisi...



(NHAM)

 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...