07 May, 2012

SEBUAH TRAVELOG

SALAM...


lamenye tak tengok blog sendiri...terlalu sibuk dengan kehidupan...sebenanye, saya sedang berkira-kira mahu menulis sebuah travelog..tapi masih belom ade idea yg betol-betol membuat saya menulis..saya nak menulis tentang kehidupan..tentang kawan-kawan..tentang keluarga..tentang orang disekeliling say dan tentang sume perkara..supaya boleh jadi pengajaran untuk oarang lain...sebab saya dah lalui perkara tu, dan kalau boleh orang lain jangan ulangi ape yang dah saya lakukan..

saya nak menulis tentang pahit manis, jatuh bangun, kecewa gembira seorang manusia..sumenya dari pemerhatian saya,,tapi nantilah..mungkin saya akan bermula suatu hari nanti..buat mase ni, biarlah sumenya saya rakam dan simpan dalam memori ingatan saya..sumenya terlalu bernilai..dan saya berharap, saya tidak lupa walau satu pon since dalam kehidupan ini..

biarlah masa yang menentukan segalanya..rase sangat syahdu nk meninggalkan USM..banyak cerita-cerita indah di sini..kat sini la saya belajar jadi manusia..manusia yang sebenarnya,,,nanti saya buat travelog..sumenya saya akan ceritakan..

buat kamu-kamu yang mungkin akan saya tinggalkan, ingatlah, kamu sume akan tetap berada dalam hati saya, ditempat teristimewa..kamu seua adelah pewarna yang mencorakkan kehidupan saya kini..tak mungkin saya lupa pada kamu semua..terima kasih di atas masa, perhatian, kudrat, dan segala yang pernah kamu semua beri pada saya,,sesungguhnya tak termampo untuk saya balas..

cukuplah..nanti bile-bile saya tulis lagi..bile siap travelog saya, pasti awak semua yang pertama akan saya bagi baca..semuanya mengenai kita...




p/s :: tak boleh tulis banyak sangat..
ni pon tulis sambil lap air mata..
saya tak suka bincangkan hal masa depan..
kerana ia mengguris hati...





(NHAM)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...