21 October, 2010

SAILORMOON

SALAM...



sebenanye da lame sesangat la saya mencari lagu sailormoon....huhuu...tau tak sailormoon tu ape???naseb aik tau...cite kartoon paling famous mase saya kecik2...setiap hari sabtu, pukol 9.30 pg kalo tak silap....tapi skan da tak de..budak2 skang tengok Ben-10, spongebob,wondepets dan lain2...zaman kitorang tak de....so, sailormoon je la menjadi pengubat hati..hahhahahaha.....cite ni dye ade lagu tema,,,kalo setiap kali nk stat cite ni, mesti saya bediri dan ready untuk nyanyi lagu sailormoon..hahhahaha...pastu, bile stat je muzik dye, saya nyanyi sambil goyang kepala, menari2 mengikut sesuka hati..hahhaah..kaka kalo di ingat..tapi sume tu dulu la...skang tak le buat camtu...kang kene gelak...tapi, bile saya dapat lirik penuh dan video lagu sailormoon ni, habit macam dulu tu cam da keluar balik...hahhaahhahahahahah...tp sirius....saya ske lagu i..lagu zaman kanank2 saya..dekat bawah ni saya sertakan video dan lirik skali...sesape yang tau, bole nyanyi ye...








Maaf ku tak pernah berterus terang,
Bukan ku tak mempercayaimu..
Namun sebelum ku berganti rupa 
Ingin aku menemuimu…
Aku bermandikan cahaya bulan,
Yang cemerlang di malam yang cerah..
Memang telah lama kurasakan 
Ingin menolong yang lemah…
Tiba2 keajaiban terjadi….
Tekuatan muncul didiri…
Untuk melawan smua kejahatan, 
Kekuatanku harus digunakan…
Menegakkan segala kebenaran, 
Ini ke ajaiban alam…
Aku mempercayainya….
Ini keajaiban alam... 


 (NHAM)




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...