22 October, 2010

GASTRIK?????

SALAM...



da 3 hari perut tak berapa nak sihat...hari pertama, diarrhea a.k.a cirit-birit yang melampau telah melanda....hari kedua, diarrhea ditahap kedua beserta muntah-muntah dan pening kepala....hari ketiga, da tak tahan teros terbang ke Pusat Sejahtera USM....sirius, saya tak penah sakit perut seteruk ni..adddoiii..hari ni saya dirawat oleh Dr. Khairun, gender F....


dokter : da berape hari diarrhea??

saya : 3 hari doc...

dokter : ade muntah-muntah, pening kepala or fever??

saya : fever je takde..lain sume ade...

dokter : ok...awak keracunan makanan...dan ade gastrik..

saya : gastrik????(klaka sangat)


jap2...saya ade gastrik...bile mase ade gastrik...tak perasan pon..mase dokter cakap tu, nk gelak pon ade..saya memang conferm tak penah missed makan...cam ne bole ade gastrik...maybe gastrik sekejap2 je kot..huhuhuhu...balik saya cite dekat roomate saya, kitor same2 gelak sampai cam nk pengsan...nak pecaya ke tak..tak nak pecaya, tapi dokter yang cakap...saya ni konfem2 bukan dokter....adddoiii...

jadi setelah dokter mengkonfemkan saya keracunan dan ade gastrik, dkter telah bagi begitu banyak ubat-ubatan untuk dimakan...










ini adalah koleksi ubat terkini....



(NHAM)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...