16 October, 2010

BOLE TAK AWAK JADI..............

SALAM


terdapat beberapa permintaan saya kat awak....agak2 ok ke mintak2 kat orang ni????tapi tak kisah la kan....nk mintak jugak....lebih kurang 5 je permintaan saya...ok la tu kan...


1. bole tak awak jadi ultramen taro untuk saya...

rasionalnye awak jadi ultraman, bile saya dalam bahaya, awak bole datang dan memberikan bantuan...nape saya pilih ultraman dan bukan supehero lain sebab ultraman spesial sket...bile dye da tak larat, nanti awk punye merah kt dada tu menyala,...mase tu sy bole tros call ambulan....huhuhu


utraman...



2. bole tak awak ade suare cam Faizal Tahir...

bile saya boring2, bole la awak nyanyi lagu faizal tahir kat saya...sebeb saya minat lagu2 faizal tahir...kalo awak dapat hafal lagu adernalin pon jadi la....untuk menghiburkan telinga saya...

encik faizal tahir



3. bole tak awak jadi sebuah kereta...

kereta ape-ape pon tak kisah la...janji bole naik dan di pandu dengan selamat...kereta lembu pon sangatlah ok...yang penting tak perlu berjalan...tapi kalo dapat jadi macam kereta kt bawah ni, amatlah digalakkan ye...

wow...



4. bole tak awak tolong siapkan asignment saya..

sangat la banyak asignment ye...mlimpah2 ke ladang gandum...sehingga tak tahu la perlu bermula dari mane...last2 skali, tido je la...tak yah buat...

tolong buat ye..



5. akhir skali, bole tak awak study dan jawabkan exam untuk saye..

tolong la ye...kalo awak mampu tolong yang ni pon da ok..tak perlu tolong lg 4 pon tak pe...toong yang ni je.. bukan susah sangat pon...kan,kan,kan,kan.....tolong ek...

sangat berserabut okk...





kepada sesape yang berminat nk tolong sila contact secpat mungkin...huhuhuhuu




(NHAM)




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...