27 February, 2011

TAK JADI



SALAM



da lame sesangat tak update blog..walaupon memang takde sape yang ternanti-nanti...hahhahhaha..(bajet)
sebenanye nak post pasal lain..tapi takpe la..tak jadi..hahhahaha...bia je la.. nanti saya ade mood saya reply email awak ye..huhuuhuh...email awak agak panjang...saya tau banyak da email awak anta..maaf saya tak sempat nak reply..huuhuhuhuuh..saya agak bz 2-3 minggu kebelakangan ni..2-3 minggu ke depan pon saya akan bz gak...saya bagi tau siap-siap la..

sekarang ni kami sedang menjalani Temasya Olahraga Tahunan..ataupon lebih dikenali sebagai TOT..huuhuhuhuuhuh...acare ape je yang dipertandingkan ye...macam biase la, acara-acara bar lapan dan padang..kalo nak tanye saya masuk acare ape, memang lah takde acare yang nak dimasukkan..huhuhu..sebenanye saya nak masuk lari pecut 100meter...huhuhuhuhu..asal gelak pulak...bajet saya tak bole berlari laaa kaaann...saya boleh lari okkk...laju or tak je yang belom tentu..lari bole je..

saya rase kalo saya kurus maybe saya da jadi atlet yang utama untuk desa saya..tu KALAU la kurus kan..tapi masalahnya tak kurus lagi walau pon da start diet sploh tahun yang lepas..hahahahahaha...tak pe la..da tak jadi kan..nak wat cane..

tapi ade satu acara khas untuk saya..hahhahahah..jooommmm masuk tarik tali...yeeeaaaaaa....da masok da...
tapiiii, kalah jugak ye...hahhaahaa..kekadang kan, tak tau la saya ni ade bakat ape...nak berdebat?? jauh sekali la kan..kang tengah-tengah berdebat kang tetibe nervous pulak..tak bole-tak bole..nak kate pandai berpantun tu lagi la jauh beribu batu...tak bole nak berfikir ngan cepat untuk buat pantun...nak kate pandai menyanyi, lagi la jauh macam langit ngan bumi...takde bakat kot...

berbalik cite pasal TOT....mase hari siang sume orang pon sibuk berlari la, tarik tali la hape la...bile malam menjelma...ade gak orang kat stadium..tapi, bukan la masuk acare olahraga..tapi acare tengok movie scara berterusan, berBBQ secara berganti-ganti dan sesi berborak-borak tanpa henti...mase ni la kite bole mengeratkan silaturrahim..hahhaaha..kalo sebelom ni tak penah berborak, mase ni la kite start bercakap...kalo sebelom ni tak penah kenal, mase ni la bole kenal-kenal..kalo sebelom ni dah kenal, mase ni la kite jadi rapat...sweettt kannn...huhuhuhu....

nak upload gambar-gambar, tapi tak bawak wayar...so tak bole nak upload...so takde la gambar ye...huuhuhuhu...gambar-gambar akan di upload di facebook..

so tu je lah citenye....



(NHAM)

3 comments:

Musliha Akmallamka said...

haha..nebes nak baca post ni lpas tgok khurafat kt stadium..HAHA

fatin najian said...

sgt mengeratkan hubungn dan mmberi kngn sgt manis bermalam di rumah tot utk beberapa ari.....;)

fatin najian said...

sgt mengeratkan hubungn dan mmberi byk kngn manis slma bermlm beberapa ari di rumah tot....thank you..;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...