07 December, 2011

AKAN BERUSAHA..SAYA JANJI....

SALAM...


lame tak menulis..(ayat paling glamour bile da lame tak tulis blog..)huhuuhuh..tapi memang itu pon hakikatnya...rasenye, semesta ni la saya paling tak aktif menulis blog..saya sangatlah berserabot ye untuk semesta ni..sirius, sangat serabot..sampai tak tahu dah mane keutamaan, kehendak atau yang wajib buat sekarang...


saya sekaran ni memang tengah sangatlah sibuk buat thesis untuk Final Year Projek (FYP)....kelas still macam biase..lab pon still macam biase..sangat tekejar-kejar..penat tak payah cerita la kan...tapi bile fikir-fikir ni la keje orang yang belajar kn..kalo tak buat sume ni, nak buat ape lagi..takkan nak goyang-goyang kaki pulak kaan..




sekarang ni, mase nak hantar thesis pon semakin da dekat...just around the corner je...19/12 ni nak anta..semestinya belom siap lagi la kan..so sedikit stress mengenangkan banyak gile lagi keje nak buat..tapi boleh je menulis kat blog kaan..tulis kat blog ni lebih laju bebanding dengan menaip thesis..arrrrggggghhhhh....


hopefully saya bole siapkan before 16/12...sebab saya nk balik rumah..kakak saya nak betunang..walaupon dye yang betunang, haruslah saya pon menyibok-nyibokkan diri...kalo tak balik macam rase tak best..kakak pon ade 2 orang je..dan dye nak betunang pon mestilah sekali je (insyaALLAH)...tapi, ayah kate, utamakan yang utama..keutamaan sekarang adelah belajar..arrrrrggggghhhhh...

jadi, marilah kite membuat thesis, dan mencapai target kite untuk siapkan sebelom 16/12...doakan saya dapat siapkan ye...













p / s :: rase sangat-sangat perlukan TUAN PENASIHAT sekarang..
tapi it's okk...
masih mampoo untuk handle hidop sendiri..
 wish you right beside me...




(NHAM)



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...