31 May, 2011

AKHIRNYA...


SALAM....



abaikan dulu tajuk kat atas ni..sebab perenggan pertama ni, bukan nak cite pasal tajuk kat atas..tp mestila nak cite pasal en FT saya..kikikikiki(gelak gedik..rase nak lempang diri sendiri)...mesti sume orang pon tengok akustika amal untuk mangsa tanah runtuh di Hulu Langat..haaa...ade en FT kannn....nyanyi 2 lagu lagi..huhuhhuhu..yang paling penting, idea untuk buat akustika tu adelah datang dari en FT....seluuutttt laaaa.... semoga semakin ramai la yang menghulurkan bantuan dan derma kepada mereka....


perenggan kedua pon nak cite pasal en FT lagi..huuhuhuh..kalo ade sape-sape yang rase tak suke nak bace, takpe..bace jugak lah ye..(ini adelah satu paksaan)...mentor 5 final...saya bukan nak cite pasal SALMA jadi juara mentor ye...saya cume nak cite pasal en FT buat persembahan bersama IQA protege kepada EDRY... nyanyi lagu karma....woooowwwww...superbb...sampai en FT da terOVER SHADOW si IQA la pulak kan...huhuhu..tapi ape-ape pon best..huhuhu


akhirnya pada perenggan ketiga barulah kite bercerite mengenai tajuk di atas ye..huhuuhuh....setelah berminggu-minggu saya menjadi suri rumah sepenuh masa, akhirnya 1/6/2011 saya akan mula menjadi seorang wanita yang bekerjaya...hooyeeeeaaahhh...(padahal, praktikal je pon....)hahhahha..tak kisah la... janji ade benda yang akan dilakukan secara berkala..dan tak dudok kat rumah goyang kaki lagi...huhuhuhu

praktikal akan berlangsung selama 2 bulan @ 8 minggu...orang lain da dekat nak abes da praktikal..saya je baru nak stat..emmm tak kisah la..yang penting tak saba nak pegi kerja..huhuhu..tapi ade sedikit neves..huuhu



bile cakap pasal neves ni, tetibe nak cite satu benda..saya ni memang tak boleh nak mengawal tahap neves..mase tengok final mentor 5, saya neves gile nak tunggu ALLY umumkan keputusan...walaupon saya ni confem la bukan peserta mentorkan, tapi saya tetap neves..so, saya pegi bejalan ke tempat lain..bile saya datang balik depan TV, yeaaayyy salma da menang..so saya tak meneveskan diri sendiri dengan menunggu keputusan..hahhahha..haaaiiisshhh...tak kisah la petandingan ape pon...bia saya tak masok pon..tapi neves mengalahkan orang yang bertanding..tah-tah orang yang betanding tu rileks je...saya yang OVER..hahhaha


sekarang saye ade cite baru yang saya gilakan..huhuhu..saya suke tengok NCIS..dye lebih kurang CSI la..tapi lain version sket..huhuuhu..nanti bile-bile saya cite..huhuuhu










p/s :: cinta kau dan aku...
takkan mungkin bersatu...
 sekian...





(NHAM)



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...