05 November, 2010

INGATLAH DIRIKU....


SALAM...



selamat berstudy buat sume..walau pon banyak yg perlu di ulangkaji...tp masih ade banyak mase teluang untuk menulis blog...yeaaaaa....saya sukeee....walaupon skang adaqlah waktu untuk baca buku, tapi tak salah untuk kite melayn lagu sambil berjiwang sorg2...haahhahhha...sila jangan ikot ye amalan seperti ini....saya nak syer lagu ingatlah diriku...saya tak suruh ingat diri saya ye...ingatlah sesape pon...yang pernah hadir dalam hidup kite..walaupon kekadang kite tak perasan pon orang tu hadir dalam diri kite....huhuhu...






Sejujurnya diriku tak ingin kehilanganmu
Aku masih sayang padamu
Namun bila dirimu tak lagi memerlukanku
Cukup sampai disini
Hingga kini bersama lagi

Ingatkah diriku yang pernah
Ada disampingmu
Ada diwaktumu
Ada dihatimu
Kuingat dirimu yang pernah
Hadir disampingku
Temani waktuku
Temani hatiku

Sejujurnya diriku tak ingin kehilanganmu
Aku sangat sayang padamu
Namun entah mengapa perpisahan ini mencambukku
Semoga kita bersama lagi


Cinta adalah kenangan manisku bersama dirimu



saje je nak syer....


sekian...






(NHAM)





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...