05 October, 2012

SENYUM

SALAM...
SALAM 1 MALAYSIA..
SALAM ASPIRASI....


hahhahha..motif sangat...senyum je..tak perlu kata apa-apa..haaaaa....sebab terlalu excited dengan PRK baru-baru ni, sampai saya lupa nk update sesuatu..nampak tak betapa pentingnya ASPIRASI di hati saya..sebelom PRK tu USM buat konvo..dan, saya beserta mereka sume telah berkonvo..huhuuhu..tapi tak sempat nak update sebab bz body dengan PRK..bia sebenanya tak diperlukan pon..hahhah


heeeee

tak tau nak gamba kan perasaan mase ni...macam "ohh, akhirnya".......takpon, "dah konvo!!"..... takpon, "betol ke??"....hahhahhaha..tapi yang pasti sume neves..hahhahha...tapi nak sampai ke turn saya tu, puya la seksa....mengantok tak payah cite la...tapi sangat enjoy..dengan adenye orang yang datang lepas saya kuar dari dewan, buat saye tersenyum ja...


mak ayah..love u


heeeee


konvo mereka


haaaaaaa


happy kan kami..


dan haruslah buat fotoshoot ala-ala wedding sangat..kalo orang kawen gantung baju nikah bagai, kami gantung jubah..haaa..bole tahan currlaass okkk...tapi seronok begamba...sebab taj tau bile bole jumpa kawan-kawan lagi..memang bole sms, mms, bbm bagai tp takkan same life tu mase kita dok sesama..


fotoshoot sangat...

dalam banyak-banyak gamba ni, tak sempat nak amek gamba dengan jiang dgn zati dan dengan zira..padahal ni la 3 orang best ever friend selama dok kat bilik tu..sorry yayang...thanks bagi tumpang bilik dekat 2 minggu...love u both zati dan jian...


 tora

 
shikin

tq so much tolong amek gamba...rase diri sendiri cantik dalam gamba..hahhaha....mungkin faktor DSLR tu yg buat cantik...k bai..hahhahahha



hadiah-hadiah...


terima kasih yang teramat buat sume yang bagi hadiah untuk konvo..sangat terharu..yang mane sy gunakan sume hadiah yang dibagi..yang mane belom digunakan tu, saya usahakan untuk guna..sumenya disimpan dengan baik..

mereka warna-warna ceria dalam hidup saya..
 

untuk kamu sume..


banyak dah yang saya kongsikan..hari-hari gembira..hari-hari tersenyum..sepanjang dok kat USM untuk minggu graduasi sumenya indah-indah...love all of you..nanti ade rezeki kita jumpa lagi..sebenanya banyak lagi gamba yang nak saya kongsikan..tapi, biarlah ia menjadi kenangan untuk kita..hahahaha..tak sume orang perlu tahu..ehhh, artis sangat..hahahh






p / s :: indah jika seperti dulu...
jangan berubah...
tapi itulah kehidupan..
 






(NHAM)


 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...