02 July, 2012

F25/057 DESASISWA FAJAR HARAPAN


F25/057 ni adelah nombor bilik ye..dan name hostel nye adelah DESASISWA FAJAR HARAPAN yang sangat di sayangi....bilik ni saya duduk dari 1st year sehinggalah 3rd year..alhamdulillah..bilik tempat berteduh..3 tahun duduk dibilik yang sama, memang banyak sangat memori-memori indah yang ade dalam bilik tu..setiap kali bercerita tentang bilik, pasti saya akan tuliskan kisah roomate saya..

saya mulanya hanya duduk seorang mase hari pendaftaran..roomate sy yg sepatotnya, tak datang mendaftar..same jugalah dengan jiran saya..roomate dye pon tak datang daftar jugak..so mak dye pesan nanti malam temankan beliau tido ye..saya pon dengan muka baiknya pon kate baiklah makcik..jadi start malam tu kami pon memjadi roomate pada waktu malam sahaja..hahhahahha..lepas lebih kurang 2 minggu macam tu, orang office fajar datang anta surat kat kami bedua, sroh naik kat office..apekah????

orang office offer kitorang jd roomate..huhuhuh..start hari tu jugak beliau kemas-kemas barang dan pindah bilik saya..sejak tu kami jadi roomate sehinggalah saya tamat 3rd year..beliau yang saya maksudkan adelah NURUL IZZATI ABDULLAH @ NIA ABDULLAH..huhuhuu..

walau jauh mane pon saya pegi jalan-jalan or keluar,saya akan rase sangat lega bila balik ke bilik..walau saya ade ramai kawan-kawan untuk mengembirakan hati saya, tapi saya akan balik menangis pada awak..walau berape ramai pon orang yang memahami saya, tapi awak adelah pendengar yang paling setia..walau macam mane serabutnye saya di luar bilik, bile balik bilik saya akan tenang..sebab setiap kali saya balik bilik, beliau tak pernah takde dalam bilik..walaupon dye tengah tido, dye akan ade dibilik...cuma saya je jarang menyambut kepulangan beliau..awak selaloo kene tinggal dengan saya..sebab saya dok bz tah hape-hape kat luar..kekadang sampai kene sms dgn cakap telepon la punya tak sempat nak jumpa awak..

sidang depan beliau akan duduk di bilik baru bersama roomate baru..bilik kite akan bebetol jadi kenangan yang abadi..katil, almari, kerusi, karpet, tikar, pembalut meja dan sumenya...sumenya kan jadi memori indah yang takkan saya lupe..setiap sudut kat bilik tu ade moment-moment indah kite sesama..dulu awak lagi kurus..tapi lepas dudok 3 tahun dengan saya, ummi awak kate awak makin berisi..itulah hasilnya..hahhahah















yayang, thanks a lot untuk 3 tahun menjadi roomate yang terbaik untuk saya..awk sentiasa ada bila saya perlukan..setiap kali air mate menitik awak mesti ade untuk kembali menceriakan saya..time kasih sudi dengar bebelan saya..masalah-masalah saya..mintak halal makan minum, barang-barang terguna...time kasih sebab selaloo tolong lipatkan baju saya....siap masokkan dalam almari..sumenya la...saya nak minta maaf salah silap, terlanjur perkataan, ape-ape je yg penanh buat awak bekecil hati..sorry for everything..saya doakan awak kuat untuk praktikal sidang depan..nanti jangan lupe check air keta selalo ye..saya doakan awak jadi ahli farmasi yang berjaya..nanti saya datang nk mintak ubat free tau..kenduri kawen jangan lupe jemput saya..nak tengok siapakah jejaka bertuah itu....heeee...saya akan merindui awak sepenuh hati..take care..

















p / s :: roomate terbaik yang saya ade..
next adelah cerita tentang insan lain..




(NHAM)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...