09 August, 2011

CINTA KOLESTROL


SALAM..dah lame tak menaip kat blog..besawang dah ni..bak kate kawan saya tikus da buat sarang da..haaiisshhh..tak sempat nak update blog..bukan takde ape nak tulis, tapi tu lah..(kalo nak bagi alasan, memang ade banyak koleksi alasan..)








hari ni tertengok pulak cite cinta kolestrol kat astro ria..huuhuh..cite ni da lame sangat..huhuh..maksudnye, da banyak kali sangat saya tengok cite ni..tapi walaupon da banyak kali sangat saya tengok, tapi, setiap kali tengok, mesti ade satu part yang membuat saya menangis..kikiki..emoosional telebeh memang macam ni..hahhaa..nak tau tak part mane...part yang mase yusri ade dinner dengan fazira kat saloma bistro tuh..pastu yusri bawak fazira gi depan cermin..haaaaaaaaaaa mase tu la..antare dialog dye yang saya ingat la

" tengok awak tu, GEMOK..LEMAK sane sini"

bila tang dialog ni jer, mesti saye meleleh air mate..huuhuh..pada saya takde hak seseorang tu nak menghina orang lain..tu je..bia la macam mane pon dye, dye tetap makhluk Tuhan..kite sume ni hamba yang lemah..yang membezakan kite adalah IMAN..ingat tu..kan da terbagi ceramah...



tapi cerita ni memang best..huhuhuhu..bile tengok cite cinta kolestrol ni, teringat pulak cerita korea ke jepun tah, tajuk dye 200 pounds beuty..citer ni pon best gak..hahaha..tapi dua cerite ni punye ending adelah sangat berbeza ye..huhuuh..(motif hari ni cerita pasal movie citer gemok??malas nak bagi tau la kan, sebab dye tuan punye blog ni pon gemok..)huhuhuuh





p / s :: Bercinta aku mahu
Tapi tidak denganmu
Ku sudah ada satu
Kekasih yang menunggu




(NHAM)

1 comment:

fatin najian said...

yg p/s tu lagu allif satar kan...suka3... ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...