29 December, 2010

KESEDIHAN MELANDA


SALAM..



dah terlalu lamaaaaaaaa la sangat tak mengupdate  blog...sebenanye sangat lah banyak cerita yang nak di update..tapi mood tidak baik buat mase ni..jadi telah memotong mood menulis untk meulis perkara-perkara gembira...

kenape agaknye saya tak gembiraa??saya pon kurang pasti..yang pastinya saya sangat berduka..walaopon pada hakikatnye sume yang terjadi itu small matter je pooon...tapi.....hati saya mudah terusik, terasa, toching dan seangkatan dengannye...air mate pon macam senang je nak mengali dengan deras...emosi sangat tidak terkawal walaupon bukan kala waktu bulan mengambang...

saya jadi tak faham...ape yang membuat saya jadi penyedih..sedangkan, saya rasa saya adalah gembira..sikap saya kadang2 jadi tak menentu hala...sehingga saya mlepaskan marah pada orang yang salah..tak fahaaaam dengan diri sendiri...owwwhhhh..what happening to me...

kepada insan-insan yang berada disekelilng saya, terlebih dahulu saya ingin memohon kemaafan...kalo ade yang menganggap saya marah pada anda..sebenanye tidak...terutama kepada AWAK...saya memang tak marah mahupon merajuk dengan awak...cuma, biarlah saya dngan cara saya..menyelesaikan sumenye dengan cara saya..tiada kaitan langsung dengan kata-kata awak atau ape sahaja...biar saya merawat diri sendiri denagan kaedah tersendiri.sampai masanye, saya akan kembali seperti sedia kala...tapi sume itu memerlukan masa....saya minta maaf...




(NHAM)




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...